2 tekerlekli araçlarla aram yok ama seven çok. Mesela Gezi Kadını...



Asıl adım Serpil fakat GeziKadını ismi; gezi olayları
esnasında ortaya çıktı. Ayağımda patlayan ses
bombası sonucu 2 ay motosikletimden uzak kaldım.
İsmin de doğuşu böyle bir hikâyeye dayanıyor. Tek
başına motosiklet gezileri yapan, bu geziler esnasında
kendini ve yeni yerleri keşfeden biriyim. Gezi Kadını da
bu deneyimleri paylaştığım sosyal medya hesabımın
adı.



Motosiklete olan sevginiz nereden geliyor?
Birçok sürücü gibi motosiklet sevgim artçılık ile başladı. Beni
zorlayan her şeyi sevmişimdir. Motosiklet de böyle bir şey
çözemiyorsun, sürekli yeni şeyler öğreniyorsun ve bir türlü tam
anlamıyla "ben oldum" düşüncesine sahip olamıyorsun. Sanırım en
çekici tarafı da bu. Aramızda hala çözülemeyen platonik bir aşk var,
bu yüzden de hep hayatımda olmasını istediğim bir hobi halini aldı.

Araba ve motosiklet sürücülerinin birbirine olan
düşmanlığının sebebi sence nedir?
Bence bu konu eskiye nazaran çok azaldı. Motosiklet kullanımı
her geçen gün artıyor, birçok otomobil sürücüsünün artık ya kendi
motosikleti var veya bir yakını motosiklet kullanıyor. Bu sebeple de
empati yaptıklarını düşünüyorum.
Olsun biz buradan yürürüz, ses etmeyin. Her şey çok güzel olacak.

Motosikletin Türkiye'deki yeri sence nedir?
Bence motosiklet algısı artık değişmeye başladı. Reklamlar,
radyolar, dergiler, sosyal medya hesapları v.s. herkes farkındalık
için birçok kampanya düzenliyor. Bu sayede de insanların eskisine
nazaran daha bilinçli olduklarını düşünüyorum. Eskisi kadar
karamsar bakmıyorum bu duruma fakat bu kadar farkındalık
kampanyasından sonra artık motosiklet sürücülerinin daha bilinçli
şekilde trafikte olmaları gerektiğini düşünüyorum. Ekipman, eğitim
gibi konulara daha fazla dikkat edip, en iyi şekilde motosikletimizi
sürmeliyiz diye düşünüyorum.
(A2teker dergisi Eylül sayısından)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zilli adıyla çıkan biranın sonucu: #EfesBoykot

1 fotoğraf 1az bilgi / Filiz Akın, Ayhan Işık, Vahi Öz, Öztürk Serengil KADIN BERBERİ

Adres: @AkpCocuklari / Feyzi Hepşenkal