Dünya dönüverdi, Ahmet ile Acun can ciğer kuzu sarması oluverdi 😲




Önce Ahmet Hakan yazdı:

1)BİNDİK UÇAĞINA
ACUN’a ait özel uçakla İzmir’e gitme durumum ortaya çıkınca… “Binmem hayatta Acun’un uçağına” falan diye bir yazı yazmış olabilir miyim acaba diye hemen kişisel arşivime daldım… Şükürler olsun ki yoktu öyle bir şey!

2) TAM BİR EKSTREM
ACUN var ya… Benim tam zıddım… Her şeyin en hızlısını ve en tehlikelisini tercih ediyor… “Yürüyen ekstrem spor” gibi bir adam… Çeşme’nin altını üstüne getirirken sürekli motosikletinin arkasındaydım… Sonuç: Öldüm öldüm dirildim.

3) RAP HASTASI
TAM bir rap hastası Acun… Bu müziğin çalındığı yerleri iyi biliyor ve sürekli oralara takılıyor… Afrika kökenli Amerikalıların kelimelerin çoğunu yutarak söylediği tuhaf laflarla nasıl eğleniyor, benim için tam bir muamma.

4) SÜRAT TEKNESİNDE
ÖĞLE .. “Hadi denize açılalım” dedi Acun… Irakları yakın eden Arap atlar gibi görkemli olan vapur kadar büyük sürat teknesine bindik… Çekindiğimi, ürktüğümü falan göstermemek için hemen başladım “Kaç yapıyor bu? Tam gaz niye basmıyorsun? Çok yakıyor mu?” falan türü abuk sabuk sorular sormaya… Hepsini ciddi ciddi cevapladı Acun.

5) JENNIFER AŞAMASI
“ŞÖHRETİN İbrahim Tatlıses evresi” diye bir şey vardı bir zamanlar… Gözümle gördüm: Acun, şöhret açısından o evreyi bile aşmış… Adam resmen şöhretin Jennifer Lopez evresinde! Şu kadarını söyleyeyim: Karşılaştığı her yüz kişiden 99’u kendisiyle selfie çektiriyor.

Sonra Acun Ilıcalı anlattı

1- Alternatif programın olsun
Ahmet Hakan’la program yapacaksanız, mutlaka elinizde alternatif bir programınız olsun. Zira çeşitli etkenlerden dolayı sizinle buluşma ihtimali yüzde 50’dir... Ama durumu o kadar güzel açıklar ve özür diler ki siz kendinizi suçlu hissedip onu ikna etmeye çalışırsınız. Nitekim bir gün gecikmeyle de olsa Çeşme’ye geldi....
2- Neşesi yerindeydi
Yüz ifadesinden ne hissettiğini anlama şansınız yok, sürekli bir gülümseme hali... Acaba sıkıntıdan patladım mı diyor, yoksa mutlu mu, anlamak uzman işi... Ama anladığımız kadarıyla Çeşme’de neşesi yerindeydi.
3- Tavlada yensen ayıp oldu mu derdim
Söylendiği gibi tavlada yenmedim, fazla ağırbaşlı durduğu için onunla tavla oynamak gelmedi içimden. Bana gıcık olduğum rakip lazım. Ahmet Hakan’ı yensem ‘acaba ayıp oldu mu’ diye düşünürüm.
4- Psikolog gibi dinliyor
Muhabbeti, konulara intibak hızı süper. Karşı tarafa dinlediğini hissettirdiği için sürekli anlatasınız geliyor. Bazen bir psikolog yakınlığı hissettirdiği için bir süre sonra özel sırlarınızı bile anlatabilirsiniz.
5- Japonlar gibi şaşkındık
Benim için Türkiye’nin tartışmasız en iyi kalemlerinden, onu ağırlamak bir zevkti. Hayatı yaşama şeklimizdeki 100 farka rağmen beraber güzel bir gün geçirmeyi, Japon turistlerin dünyayı gezerken yaşadıkları keşif zevkine benzettim. İkimiz de hayretle birbirimizi inceleyip durduk.

Fakat hepsinden evvel, birbirlerini FETÖ’cülükle suçlamışlardı!

FETÖ soruşturması kapsamında Erciyes Üniversitesi öğretim üyesi, görevlisi ve personelinden 100 kişiye operasyon düzenlenmiş, gözaltına alınanlar arasında 'Yetenek Sizsiniz' yarışması finalisti Hakan Akdoğan da yer almıştı.

Söz konusu operasyonun ardından Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, "Darbe başarılı olsaydı Cumhurbaşkanı kim olacaktı?" başlığıyla yayımlanan (19 Ağustos 2016) yazısında "Acun’un yarışmalarına katılan yarışmacılardan biri daha FETÖ’cülükten içeri düşmüş. FETÖ yüzünden kurumlar kapatılırken, sınavlar yenilenirken, kayyumlar atanırken FETÖ’cü kaynayan Acun’un yarışmalarına neden el atan yok?" ifadesini kullanmıştı.

Acun Ilıcalı ise Ahmet Hakan'a yönelik kaleme aldığı yazıda Hakan'ı "fitnecilik" ile suçlamış,"Darbe girişimiyle uykusundan uyanarak, kirli geçmişini unutturmak için 'en iyi savunma hücumdur'u oynuyor. Bu karanlık müfteri fitnecinin farkında olmadığı birşey var. Milletimiz bizi de, fitneci iftiracıları da zaten tanıyor ve biliyor. Dolayısıyla o çirkin 'çamur at izi kalsın' taktiğini tutturması mümkün değil" demişti.

"Bu ne telaş Acun efendi"

Kendisine "Darbe uykusundan uyanmış, aklıevvel" suçlamalarını yönelten Acun Ilıcalı'ya Ahmet Hakan'ın cevabı ise "Bu ne orantısız çamur böyle? Hayrola? Suçluların telaşı falan mı söz konusu Acun Efendi?" oldu. Ağustos 2016



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zilli adıyla çıkan biranın sonucu: #EfesBoykot

1 fotoğraf 1az bilgi / Filiz Akın, Ayhan Işık, Vahi Öz, Öztürk Serengil KADIN BERBERİ

Adres: @AkpCocuklari / Feyzi Hepşenkal