Müjdeler olsun, vatanıma milletime!


Müjdeler olsun, vatanıma milletime!


Dışarıda bir gürültü, bir heyecan, adeta “sevinç çığlığı” atan atana.
Baktım, üniversite öğrencisi hepsi.
Sarmaş dolaş olmuşlar, davul ile zurna da gelince, başladılar halay çekmeye.
Sevindim, mutlu oldum hallerine.
Az sonra öğrendim sebebini.
Recep Tayyip Erdoğan partisinin grup toplantısında, “üniversite öğrencilerimize bir müjde vermek istiyorum” diye başlamış konuşmasına:
“2020'de ocak ayı itibariyle lisans öğrencilerimizin öğrenim kredisi veya bursu, yüzde 10 artışla 550 TL'ye çıkacak.”
Oh, oh.
50 lira, iyi para!
İstersen 3 paket sigara al.
İstersen 1 kilo tereyağı.
Neler yapılmaz ki, 50 lirayla?!

İKİNCİ MÜJDE, HERKESE

Sayın Erdoğan devam etmiş sonra:
“Asgari ücretten memur ve emekli maaşına kadar, her alanda gelirleri buna bağlı olarak refah seviyesini fiilen yukarı çıkardık. Bugün Türkiye düşük gelir grubundan orta-üst düzey gelir grubuna yükselmiştir.”
Heyt be.
Haberimiz bile yokken, neymişiz de ne olmuşuz böyle.
“Oğlan bizim kız bizim” diye bağıra çığıra, göbek atma sırası bizde.
Ve hatta…
Gidip, 150 gram sarımsak (*)  alacağım hemen, “düşük gelir grubundan orta-üst düzey gelir grubuna yükselmenin” şerefine.

(*) Eylül 2018 ile Eylül 2019 arasında fiyatı en çok artan ürün yüzde 177 ile sarımsak...

https://www.a3haber.com/2019/11/06/mujdeler-olsun-vatanima-milletime-feyzi-hepsenkal-erdoganin-grup-toplantisindaki-konusmasini-yorumluyor/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zilli adıyla çıkan biranın sonucu: #EfesBoykot

1 fotoğraf 1az bilgi / Filiz Akın, Ayhan Işık, Vahi Öz, Öztürk Serengil KADIN BERBERİ

Adres: @AkpCocuklari / Feyzi Hepşenkal