Kim kandırıyor bu başkanları, kimler nerelere getiriliyor ⁉️





Ekrem İmamoğlu’nun ekibini tanıtırken, görev verdiği kişileri özgeçmişleri ile açıklaması pek hoşuma gitti.

Hatta dayanamadım “En azından özgeçmişleri bilmekte yarar var. Değil mi ya Tunç Başkan?” diye, gönderme bile yaptım.
Yaptım çünkü Tunç Soyer ekibi hakkında sadece isimlerden başka bir şey açıklamamıştı İzmir halkına!
Ama sonra…
Özgeçmişlerin de “yalan” olabileceği, fena halde can sıkan kimi gerçeklerin saklanabildiği çıktı ortaya.
Birgün gazetesi, gerçek bir gazetenin yapması gerekeni sergiledi anında.
İmamoğlu’nun İSBAK şirketine genel müdür yaptığı Bahaddin Yetkin adlı şahsın, özgeçmişinde yazdıklarının çok ötesinde bir kimliğe/kişiliğe sahip olduğunu ortaya çıkardı; suratlara okkalı bir tokat atarcasına.
Bahaddin Yetkin’in açıklanan özgeçmişi şuydu:


Ne var ki, AKP’li Şanlurfa Belediyesi’nde çalıştığı, MÜSİAD üyesi olduğu aktarılmıyordu.
Oysa memleketin kurumları buraları da…
Aidiyetini neden gizlersin utanmazca?
Ha.
2011 yılında AKP’den Şanlıurfa milletvekili aday adayı olmuş ayrıca.
Hem de cafcaflı bir açıklamayla:
“Sivil toplum Örgütü hizmetlerine verdiğim önemle, yoğun tempolu iş hayatımın yanı sıra Şanlıurfa Genç MÜSİAD Yürütme kurulu üyeliği ve Teşkilatlanmadan sorumlu Başkan yardımcılığı konumunda 2004 yılı ile 2007 yılları arasında hizmet verdim. Siyasal alanda 2005 2006 yılları arasında AK Parti Şanlıurfa Gençlik kolları Başkan Yardımcılığı görevini yürüttüm. Şu andan itibaren AK PARTİ Şanlıurfa Milletvekili aday adayı olduğumu saygıdeğer milletimin önünde ilan ediyorum.”
Bunları da geçin.
Sosyal medya hesapları “lağım” gibi.
Özellikle de Kemal Kılıçdaroğlu ve Meral Akşener’e hakaret etmede sınır tanımıyor!

* * *

Ekrem İmamoğlu’nun söz konusu şahsın gerçek yüzünü bile bile onu genel müdür yapacağına inanmıyorum.
Büyük ihtimalle birileri istedi, “Bahaddin Yetkin’i fiyakalı bir koltuğa oturt” dedi; başka belediye başkanlarına da dendiği gibi!
Nereden bakarsan bak, çok yazık çok.
İşe yarar mı bilmem fakat yine yazayım:
“Yapmayın, etmeyin.
Kıymayın umutlara.”

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zilli adıyla çıkan biranın sonucu: #EfesBoykot

1 fotoğraf 1az bilgi / Filiz Akın, Ayhan Işık, Vahi Öz, Öztürk Serengil KADIN BERBERİ

Adres: @AkpCocuklari / Feyzi Hepşenkal